Sklep internetowy: 61 225 49 12   sklep@hendi24.pl

Centrala firmy: 61 658 70 99   info@hendi.pl

Serwis

Serwis urządzeń Hendi

Naszym Klientom oferujemy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny urządzeń zakupionych w Hendi. Nasze produkty serwisujemy w siedzibie Hendi oraz poprzez firmy zewnętrzne na terenie całej Polski. Czas oczekiwania na usługę serwisową wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.

Przy pierwszym logowaniu należy przejść do linku ‘ZAMÓW CZĘŚCI>>’ lub ‘ZŁÓŻ REKLAMACJĘ>>’ a następnie wybrać opcję Tworzenie nowego konta użytkownika.

Zamów części
Złóż reklamację logowanie do platformy serwisowej
Katalog części (27 MB)

W przypadku pytań dot. zamówienia części prosimy o kontakt: biuro@gastroserwisant.pl
Zamówienia części:
adres e-mai: zamowienia@gastroserwisant.pl
tel. 61 658 70 95
tel. 61 658 70 98

Serwis i Dział reklamacji
adres e-mail: reklamacje@hendi.pl
tel: 61 658 70 81
tel: 61 658 70 82

Informacja ogólna, zapytania:
adres e-mail: biuro@hendi.pl

Zapraszamy również na stronę www.gastroserwisant.pl

X

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności