FAQ



Jak mogę złożyć zamówienie?

Poprzez sklep internetowy:
Zamówienia najlepiej jest składać bezpośrednio przez nasz sklep internetowy www.hendi.pl – dodając wybrany produkt do koszyka, wybierając dogodną formę płatności i wypełniając formularz zamówienia. Tak złożone zamówienie jest przez nas traktowane priorytetowo, a jego wysyłka odbywa się przeważnie w ciągu 24h.

Wysyłając e-maila:
Zamówienie można również złożyć wysyłając do nas wiadomość z zamówieniem na adres sklep@hendi24.pl.
W zamówieniu powinno się znaleźć:
- kody zamawianych produktów,
- wybrana forma płatności (pobranie lub przelew),
- dane do wysyłki,
- dane do wystawienia paragonu/faktury VAT,
- telefon kontaktowy.

Jak długo będę czekał na zamówiony towar?

Większość naszych zamówień przekazujemy do wysyłki w 24 h, jeśli zamówienie zostanie złożone w weekend to zamówienie zostanie wysłane w poniedziałek.
Firma kurierska dostarcza 95% paczek na drugi dzień po nadaniu. Przesyłki paletowe dostarczane są w 48h.
Jeśli zależy Państwu na szybkiej realizacji zamówienia, to sugerujemy wybór formy płatności za pobraniem lub płatności elektronicznych. Wybór przelewu tradycyjnego może opóźnić wysyłkę, ponieważ będziemy czekali na zaksięgowanie środków na naszym koncie.

Gdzie znajdę fakturę?


Faktury i paragony wysyłane są automatycznie po godzinie 19 ze skrzynki powiadomienia@hendi.pl na adres mailowy podamy w zamówieniu. W przypadku braku faktury w skrzynce odbiorczej bardzo prosimy o sprawdzenie folderu spam lub oferty.

Jak mogę zgłosić reklamację?

Sklep internetowy Hendi oferuje 2 lata gwarancji na wszystkie zakupione towary. Jeśli w tym czasie urządzenie ulegnie awarii, usterkę można zgłosić mailowo na adres sklep@hendi24.pl.
W przesłanym zgłoszeniu powinny się znaleźć następujące informacje:
-opis usterki,
-numer seryjny urządzenia,
-adres gdzie znajduje się uszkodzony sprzęt,
-telefon kontaktowy,
-oraz jedną z wymienionych informacji: numer dokumentu zakupu, numer zamówienia lub NIP
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, otrzymacie Państwo numer reklamacji, który prosimy zachować w celu późniejszego kontaktu z Działem Reklamacji. Produkty do 25 kg zostaną przez nas odebrane na nasz koszt, w tym celu prosimy o bezpieczne zapakowanie reklamowanego produktu i przekazanie paczki kurierowi, którego wyślemy po odbiór towaru. Do cięższych urządzeń zostanie skierowany nasz mobilny serwisant.

Czy mogę zakupić części zamienne?

Sklep internetowy nie prowadzi sprzedaży części w celu ich zakupu prosimy klikną w zakładkę „zamów części”
https://horecaparts.pl/
bądź kontakt mailowy zamowienia@horecaparts.pl

Czy mogę dostać dodatkowy rabat?

Ceny na stronie są cenami ostatecznymi bez możliwości udzielenia od nich rabatów. Pamiętaj jednak, że w tej cenie otrzymujesz od nas wysyłkę gratis powyżej 50 zł oraz 2 lata gwarancji.

Jakim kurierem wysyłacie przesyłki?

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
Przesyłki wielogabarytowe za pomocą Firmy Hellman oraz Geis

Czy dany produkt jest dostępny?

Jeśli przy produkcie znajduję się pole dodaj do koszyka oznacza to, że produkt w danym momencie jest dostępny. Sklep internetowy posiada aktualne stany magazynowe.

Nasze marki

  • Grafen
  • Fine Dine
  • Revolution
  • Arcoroc
  • Arctic
  • BarUP
  • Hamilton Beach

Katalogi do pobrania

Przejdź do strony, na której znajdują się katalogi do pobrania

Zobacz więcej